Op z’n Rotterdams


Het weekend van 21 en 22 mei wist Rotterdam opnieuw te bruisen. Op 6 hotspots verdeeld over het centrum werd de wereld “Op z’n Rotterdams” beleeft. New Yorkse fashion op de Kruiskade en het Franse Montmartre op de Lijnbaan, Rotterdam was het 1 weekend allemaal.

vanStijl heeft Op z’n Rotterdams smoel gegeven. Een herkenbare stijl, tof logo en een uitgebreide website hebben bijgedragen aan het grote succes van dit nieuwe evenement! “Herkenbaar en sprekend”, een stijl dat het festivalterrein, zo groot als het centrum van Rotterdam, echt wist te verbinden. Grote zuilen, tal van posters en opvallend paars kleurde het hele centrum “Op z’n Rotterdams”.

Aan vanStijl de uitdaging Op Z’n Rotterdams op de kaart te zetten. In stijl, sfeer, maar vooral promotie. Zowel richting de betrokken partners, als de potentiele bezoekers van het festival. En we zijn geslaagd. Iets waar niemand ooit van gehoord had, was een weekend lang “the talk of the town”.

Bekijk de site: www.opznrotterdams.nl